Bureau Marineterrein Amsterdam zoekt daadkrachtige officemanager

24 november 2020

Bureau Marineterrein Amsterdam zoekt een freelancer die het kantoor runt en openstaat voor vernieuwing. Je bent het eerste aanspreekpunt en draagt zorg voor het fysieke én digitale kantoor. 

Op Marineterrein Amsterdam worden oplossingen bedacht, getest en toegepast voor internationale stedelijke uitdagingen. Een gemeenschap van vernieuwers, wetenschappers en bedrijven werkt hieraan samen, zodat de sterke positie van Amsterdam en Nederland internationaal wordt verstevigd. Het Marineterrein wordt ontwikkeld tot een toekomstbestendig stadskwartier waar co-creatie en open innovatie mogelijk is, met toegankelijke en flexibele werk- en ontmoetingsruimtes, bijzondere woonvormen, sport, recreatie en groen.


Bureau Marineterrein Amsterdam:

  • Een bijzondere werkplek in hartje Amsterdam met een interessante en actieve community.
  • Het projectbureau dat werkt aan de ontwikkeling van het Marineterrein.
  • Een team van ca. 15 freelancers die intensief samenwerken.
  • Een innovatieve, maatschappelijk bewuste werkplek in een omgeving die steeds verandert.

Jouw rol:

  • Je beheert de agenda, maakt (complexe) afspraken en houdt alle contacten nauwkeurig bij in ons CRM systeem Contacts+.
  • Je houdt ons digitale kantoor op orde: de Drive is overzichtelijk en alles is goed vindbaar. Je weet als geen ander hoe je slim alle tools kan inzetten en je helpt je collega’s graag met het oplossen van eventuele thuiswerk perikelen. Je bent nieuwsgierig naar nieuwe manieren die thuis (samen) werken nóg makkelijker maken en maakt deze snel eigen.
  • Je doet efficiënt en duurzaam inkopen voor ons (fysieke) kantoor en houdt je voorraadbeheer goed bij. 
  • Je zorgt voor een gezellig, opgeruimd kantoor met levende planten en goede koffie. 

Over jou:

  • Je bent nieuwsgierig en daadkrachtig, je denkt in oplossingen.
  • Je kan goed samenwerken en zet teambelang bovenaan.
  • Zelfstandig en op afstand werken is geen probleem voor jou.
  • Je hebt veel gevoel voor service.
  • Je kan je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken in Nederlands en Engels.
  • Je kan goed omgaan met de dynamiek van een druk bureau en je weet prioriteiten (bij) te stellen.
  • Je hebt affiniteit en ervaring met secretariële zaken en IT.
  • Je hebt ervaring met Google Workspace, Trello, MS Office 365 en Slack.
  • Je hebt enkele jaren relevante werkervaring .
  • Je woont in Amsterdam of omstreken.

Wij bieden een freelance opdracht van 24 uur per week, bij voorkeur per januari 2021. 

Herken je jezelf in deze omschrijving, dan kun je tot en met 10 december 2020 je interesse kenbaar maken voor deze functie. Stuur via deze link een goed onderbouwde motivatie in, ondersteund met een kort cv. Vermeld daarbij ook vanaf wanneer je beschikbaar bent, de eerste gesprekken starten half december. 

Mocht je meer informatie willen, neem dan per mail contact op met Rosa Peper via rosa@marineterrein.nl