Vacature: Daadkrachtige Office Manager

27 juni 2019

Bureau Marineterrein Amsterdam zoekt een zelfstandig ondernemer of freelancer die enerzijds het secretariaat ‘runt’ en anderzijds openstaat voor vernieuwing. Een collega die taken als archivering, administratie, secretariaat, mailverkeer, database, inkoop en voorraadbeheer slim organiseert en verbetert, de communicatieafdeling kan ondersteunen en zo nodig oplossingen bedenkt waardoor het hele bureau soepeler draait.

Reageren is mogelijk tot donderdag 25 juli, 12.00u. De gesprekken vinden op korte termijn plaats.

Bureau Marineterrein Amsterdam: 

  • een bijzondere werkplek in hartje Amsterdam waar gewerkt wordt aan de ontwikkeling van de stad.
  • het projectbureau dat werkt aan de ontwikkeling van een innovatief terrein die de buurt versterkt. 
  • een geolied team van freelancers die intensief samenwerken.
  • een innovatieve, maatschappelijk bewuste werkplek in een omgeving die steeds verandert.

We zoeken een collega:

  • die nieuwsgierig, daadkrachtig, eigenzinnig en respectvol is, kan luisteren en in oplossingen denkt.
  • die uitstekend kan samenwerken met en binnen een divers team, en teambelang bovenaan zet. 
  • die affiniteit en ervaring heeft met vakgebieden als personeel & arbeid, communicatie of IT.
  • die ervaring heeft met moderne tools en systemen zoals Google Apps, Dropbox, Trello, MS Office 365, CRM-systemen.
  • die zich goed mondeling en schriftelijk kan uitdrukken in Nederlands en Engels.
  • die de dynamiek van een druk bureau aankan, tempo kan maken en prioriteiten weet (bij) te stellen.
  • die woonachtig is in Amsterdam of omstreken.
  • die enkele jaren relevante werkervaring heeft en bij voorkeur ook een relevante opleiding heeft voltooid.

Wij bieden
Een werkweek van 24 tot 32 uur, per direct.

Reageren?
Interesse kun je kenbaar maken via dit formulier.